Album POLSKA Z NIEBA – POLAND FROM THE SKY

Polska z Nieba to fascynująca podniebna podróż, dzięki której zachwycisz się krajem nad Wisłą – od Bałtyku aż po Tatry! Zabierzemy Cię nad piękne parki narodowe, majestatyczne góry, nieoczywiste miasta, malownicze jeziora, czy tajemnicze zamki…

To jedyny tak kompletny i efektowny album o Polsce widzianej z niezwykłej, lotniczej perspektywy. Efekt wielu lat pracy i dziesiątek godzin spędzonych w powietrzu. A także pasji, która kazała nam latać więcej i więcej, żeby wykonać fotografie, jakich nie zrobił nikt inny!

Ten niezwykły album to wyjątkowa kolekcja fotografii lotniczych i niepowtarzalne spojrzenie na współczesną Polskę, ukazujące pełen przekrój naszego kraju. Fotografie w albumie pokazują to, co w Polsce najważniejsze, najciekawsze, i najpiękniejsze.

199 zł + wysyłka 16-21 zł. Paczki nadajemy w następnym dniu roboczym po złożeniu zamówienia. Wysyłamy też za granicę 🙂

Nasz album o Polsce ma opisy po polsku i po angielsku, twardą oprawę, 320 stron, i duży format B4 (24x33cm) co sprawia, że nie tylko wspaniale się go czyta, ale stanowi też wyjątkowy prezent.

Album został nagrodzony w 30. Przeglądzie Książki Turystycznej i Krajoznawczej PTTK!

Co znajduje się w albumie Polska z Nieba – Poland From The sky?

Pobierz przykładowe strony z albumu w PDF:

Lokalizacje z albumu Polska z Nieba – Poland From The sky

Album nie ma sztywnego podziału na rozdziały. Z każdego regionu i województwa wybraliśmy najważniejsze i najciekawsze miejsca, starając się ułożyć zdjęcia w inspirującą i pełną zaskoczeń podróż wokół Polski. Dzięki temu każda strona zmusza czytelnika, aby zatrzymać się na dłużej 🙂

Mapa lokalizacji z albumu „Polska z Nieba”

Mazowsze

Album zaczynamy od stolicy Polski – Warszawy.

Stąd wyruszamy nad inne ciekawe miejsca na Mazowszu, takie jak Pułtusk, Czersk, Płock czy Czerwińsk, a także miejsce urodzin Fryderyka Chopina – Żelazową Wolę.

Warszawa o poranku

Kujawy

Wzdłuż Wisły na północ docieramy do Torunia, a następnie odwiedzamy Bydgoszcz, Bory Tucholskie, Chełmno, oraz Grudziądz.

Toruń nocą.

Pomorze

Zwiedzanie Pomorza zaczynamy od Helu. Później nadlatujemy nad Trójmiasto – Sopot, Gdańsk, Gdynię, stamtąd nad Słowiński Park Narodowy. Lecąc w kierunku zachodniego Pomorza docieramy nad Kołobrzeg, Koszalin, Kamień Pomorski, Wolin oraz Szczecin.

Półwysep Helski.

Lubuskie i Wielkopolska

Odbijając na południe, w górę Odry, odwiedzamy Gorzów Wielkopolski, Kostrzyn nad Odrą, Łagów, żeby następnie skręcić na wschód nad najstarsze miejsca związane z polską państwowością – Poznań, Gniezno, Ostrów Lednicki, czy Kalisz.

Paryski układ ulic Szczecina.
Kalisz o poranku.

Dolny Śląsk

Zwiedzanie bogatego w ciekawe miejsca i obiekty Dolnego Śląska zaczynamy od Zielonej Góry. Przez Bolesławiec, Zamki Czocha, Grodziec, oraz Książ, Wleń, Karkonosze, Wałbrzych, Jelenią Górę, Wrocław, docieramy do Kotliny Kłodzkiej, z efektowym Kłodzkiem, Górami Stołowymi i Srebrną Górą. Cały Dolny Śląsk wspaniale wygląda z lotu ptaka 🙂

Wrocław i wyspy na Odrze.

Górny Śląsk i okolice

Ze Śląska Dolnego przemieszczamy się nad Śląsk Górny. Wlatujemy nad Nysę, Kędzierzyn-Koźle, Opole. Następnie wlatujemy nad centrum Aglomeracji Śląskiej – Katowice oraz Gliwice. Stamtąd odbijamy na południe województwa śląskiego – do Bielska-Białej i nad jezioro Żywieckie i Górę Żar, a później na północ od Śląska – do Częstochowy, i aż po fragment województwa łódzkiego – Bełchatów oraz Łódź.

Katowicki Nikiszowiec.

Małopolska

Przez Pustynię Błędowską i Szlak Orlich Gniazd docieramy do Krakowa. Stąd odlatujemy w inne miejsca bogatej historycznie kulturowo, i krajobrazowo, Małopolski. Wykonaliśmy tu zdjęcia nad malowniczymi Tatrami, dumnymi Pieninami, Gorczańskim Parkiem Narodowym, Jeziorem Czorsztyńskim, czy Tarnowem.

Kraków, Wawel, Rynek.

Świętokrzyskie

Na północ od Małopolski znajduje się województwo świętokrzyskie. Wykonaliśmy tam zdjęcia nad Kielcami, Sandomierzem, Świętym Krzyżem oraz Zamkiem Krzyżtopór.

Święty Krzyż.

Podkarpacie i Lubelskie

Reprezentacja Podkarpacia w albumie Polska z Nieba to Rzeszów, wspaniały Łańcut, Krasiczyn, Przemyśl i Krosno.

Po Podkarpaciu prezentujemy najciekawsze miejsca Lubelszczyzny – Lublin, wspaniały Zamość, Kazimierz Dolny, i Jeruzal – miejsce akcji serialu Ranczo.

Zapora w Solinie.
Zamość – miasto idealne.

Podlasie, Warmia, Mazury

Północno-wschodnia Polska obfituje w ciekawe miejsca! Przez parki narodowe – Biebrzański, Narwiański, Białowieski, po Białystok, Kanał Augustowski, później Krainę Wielkich Jezior, Giżycko, oraz Olsztyn, Lidzbark Warmiński czy pole Bitwy pod Grunwaldem. Wszędzie tam wykonaliśmy zdjęcia lotnicze, które prezentujemy w albumie 🙂

Biebrzański Park Narodowy.

Opinie o albumie:

No Title

31 grudnia 2022

Po prostu rewelacja! Jedyny taki album o Polsce! Przepiękne zdjęcia! Gorąco POLECAM!

Artur
Verified

No Title

11 lipca 2022

Piękne zdjęcia, wspaniałe wydanie. Kupiłam na prezent i zazdroszczę, że nie mam takiego pięknego albumu:-)

Agnieszka
Verified

Rewelacyjny album.

22 czerwca 2022

Rewelacyjny album. Już szykuję się w podróż po naszym pięknym kraju.

Tomasz

Cudowny album

4 czerwca 2022

Cudowny album stworzony z pasją. Obdarowana osoba była zachwycona i pełna podziwu.

Dziękuję 🙂

Hanna

Piękny album

6 marca 2024

Piękny album, super pomysł na elegancki prezent dla obcokrajowca.

A

O albumie Polska z Nieba

„Polska z Nieba” to spełnienie naszych marzeń i największy projekt, jakiego się do tej pory podjęliśmy. Opowieść o pasji i konsekwencji. Pracując nad tak złożonym i wymagającym albumem nie mogliśmy iść na skróty – chcieliśmy stworzyć wizytówkę Polski, trwały dokument o niej. Album, który trafi „pod strzechy”.

Dlatego przez ostatnie lata kolekcjonowaliśmy fotografie z różnych rejonów Polski, poznawaliśmy nowe miejsca, i konsekwentnie uzupełnialiśmy materiał. Poświęciliśmy mnóstwo czasu na wybór miejsc oraz selekcję zdjęć. Pokazanie z każdego miejsca 1-2 fotografii graniczyło z cudem, ale udało nam się!.

Dzięki naszemu Mecenasowi – firmie BayWa r.e., oraz Partnerom – CM Systems, WB Group, oraz Emitel – wydaliśmy największy i najtrudniejszy z dotychczasowych albumów. Album, który jest uniwersalny i nie straci na aktualności przez następne lata, a stanie się cennym świadectwem historycznym Polski naszych czasów, dzięki któremu zakochasz się w Polsce!

Tak wygląda fotografowanie ze śmigłowca z otwartymi drzwiami 🙂

Poświęciliśmy na album

w twardej oprawie

O autorach

Maciej Margas i Aleksandra Łogusz

Specjaliści od rzeczy niemożliwych. Wizjonerzy, miłośnicy fotografii, oraz widoków z wysokości.

On – autor najpopularniejszych filmów o Warszawie na YouTube. Za fotografię „Planeta Warszawa” otrzymał nagrodę Grand Press Photo. Lata kiedy tylko może – dronem, samolotem, śmigłowcem – czymkolwiek co wzbija się w powietrze i jest bezpieczne. Dla dobrego zdjęcia jest w stanie zrobić naprawdę dużo. Mimo to po każdej sesji będzie czuje niedosyt. Taki los perfekcjonisty 😉

Ona – z wykształcenia dziennikarka, z zamiłowania fotograf oraz promotor turystyki w różnych postaciach. W 2014 roku jej fotografia „Sen o Warszawie” otrzymała tytuł Zdjęcia Roku. Mistrzyni marketingu, promocji, zawsze z głową pełną pomysłów. Pokazuje pozytywną stronę Polski – jej piękno. Organizuje, publikuje, i pilnuje, żeby każdy album dotarł do swojego adresata 🙂

Dotychczasowe albumy o Polsce wydane przez POLAND ON AIR:

Płyta z muzyką Poland From The Sky by Wojciech Harasimowicz

Poland From The Sky to debiutancki minialbum Wojciecha Harasimowicza, złożony z 6 utworów skomponowanych na potrzeby naszych filmów na YouTube. Stanowi ciekawe uzupełnienie albumu Polska z Nieba, tak aby mógł on oddziaływać na więcej zmysłów 🙂

Zamów albumy w naszym sklepie internetowym – nie znajdziesz ich w sieciowych księgarniach 🙂