Album POLSKA Z NIEBA – edycja kolekcjonerska

Album ma twardą oprawę, 320 stron, i duży format B4 (24x33cm) co sprawia, że nie tylko wspaniale się go czyta, ale stanowi też doskonały, wyjątkowy prezent.

Album POLSKA Z NIEBA w limitowanej, kolekcjonerskiej edycji 100 numerowanych i podpisanych egzemplarzy.

W zestawie znajdują się:

• Eleganckie, drewniane, ręcznie robione (przez Pracownię Dekudeku) pudełko na zestaw, wyłożone niebieskim aksamitem,
  • Album „Polska z Nieba” z podpisami autorów oraz numeracją,
  • Debiutancki minialbum z kompozycjami Wojciecha Harasimowicza, będącymi ilustracjami muzycznymi filmów oraz fotografii POLAND ON AIR, sygnowana przez autora.

Wszystkie opisy w albumie są po polsku i po angielsku.

599 zł + wysyłka 16-21 zł

Progresywny charakter ceny – wraz ze zmniejszającym się nakładem edycji limitowanej, jej cena będzie rosła.

Co znajduje się w albumie Polska z Nieba – Poland From The sky?

Album nie ma sztywnego podziału na rozdziały. Z każdego regionu i województwa wybraliśmy najważniejsze i najciekawsze miejsca, starając się ułożyć zdjęcia w inspirującą i pełną zaskoczeń podróż wokół Polski.

Mapa lokalizacji z albumu Polska z Nieba

Mapa lokalizacji z albumu „Polska z Nieba”

Mazowsze

Album zaczyna się od Warszawy, skąd odwiedzamy inne miejsca na Mazowszu, takie jak Pułtusk, Czersk, Płock czy Czerwińsk.

Warszawa o poranku

Kujawy

Wzdłuż Wisły na północ docieramy do Torunia, i w dalszej drodze na Pomorze odwiedzamy Bydgoszcz, Bory Tucholskie, Chełmno, czy Grudziądz.

Toruń nocą.

Pomorze

Zwiedzanie Pomorza zaczynamy od Helu. Później nadlatujemy nad Trójmiasto – Sopot, Gdańsk, Gdynię, stamtąd nad Słowiński Park Narodowy. Później w kierunku zachodniego Pomorza docieramy nad Kołobrzeg, Koszalin, Kamień Pomorski, Wolin oraz Szczecin.

Półwysep Helski.

Lubuskie i Wielkopolska

Odbijając na południe w górę Odry odwiedzamy Gorzów Wielkopolski, Kostrzyn nad Odrą, Łagów, żeby następnie skręcić na wschód nad Poznań, Gniezno, Otrów Lednicki czy Kalisz.

Paryski układ ulic Szczecina.
Kalisz o poranku.

Dolny Śląsk

Bogaty w ciekawe obiekty Dolny Śląsk wita się z nami w Zielonej górze. Przez Bolesławiec, Zamki Czocha, Grodziec, oraz Książ, Wleń, Karkonosze, Wałbrzych, Wrocław, docieramy do Kotliny Kłodzkiej, z efektowym Kłodzkiem, Górami Stołowymi i Srebrną Górą.

Wrocław i wyspy na Odrze.

Górny Śląsk i okolice

Wlatujemy nad Nysę, Kędzierzyn-Koźle, Opole, a następnie Katowice oraz Gliwice. Później odbijamy na południe województwa śląskiego – do Bielska-Białej i nad jezioro Żywieckie. Następnie na północ – do Częstochowy, i aż po fragment województwa łódzkiego.

Katowicki Nikiszowiec.

Małopolska

Przez Pustynię Błędowską i Szlak Orlich Gniazd docieramy do Krakowa. Stąd odlatujemy w inne miejsca Małopolski – malownicze Tatry, Pieniny, Gorce, Czorsztyn, czy Tarnów.

Kraków, Wawel, Rynek.

Świętokrzyskie

Na północ od Małopolski znajduje się województwo świętokrzyskie. Wykonaliśmy nam zdjęcia nad Kielcami, Sandomierzem, Świętym Krzyżem oraz Zamkiem Krzyżtopór.

Święty Krzyż.

Podkarpacie i Lubelskie

Reprezentacja Podkarpacia to Rzeszów, Łańcut, Krasiczyn, Przemyśl i Krosno. Stamtąd lecimy na północ – do Lublina, Zamościa, Kazimierza Dolnego.

Zapora w Solinie.
Zamość – miasto idealne.

Podlasie, Warmia, Mazury

Północno-wschodnia Polska obfituje w ciekawe miejsca! Przez parki narodowe – Biebrzański, Narwiański, Białowieski, po Białystok, Kanał Augustowski, później Krainę Wielkich Jezior, oraz Olsztyn, Lidzbark Warmiński czy pole Bitwy pod Grunwaldem.

Biebrzański Park Narodowy.

599 zł + wysyłka 16-21 zł

O albumie Polska z Nieba

W 2018 roku, na 100-lecie niepodległości, wydaliśmy album POLAND ON AIR – opowiadający o 12 największych miastach w Polsce widzianych z powietrza. Wiedzieliśmy jednak, że jest w naszym kraju do sfotografowania także wiele innych ciekawych miejsc.

Dlatego przez ostatnie lata kolekcjonowaliśmy fotografie z różnych rejonów Polski, poznawaliśmy nowe miejsca, i konsekwentnie uzupełnialiśmy materiał. Poświęciliśmy mnóstwo czasu na wybór miejsc oraz selekcję zdjęć. Pokazanie z każdego miejsca 1-2 zdjęć graniczyło z cudem.

Dzięki naszemu Mecenasowi – firmie BayWa r.e., oraz Partnerom – CM Systems, WB Group, oraz Emitel – udało nam się wydać największy i najtrudniejszy z dotychczasowych albumów. Album, który jest uniwersalny i nie straci na aktualności.

Tak wygląda fotografowanie ze śmigłowca z otwartymi drzwiami 🙂

Poświęciliśmy na album

Format albumu:

24x33cm

w twardej oprawie

Sesja nad Pieninami o poranku.
Tak powstawała okładka albumu 🙂

O autorach

Maciej Margas i Aleksandra Łogusz

Specjaliści od rzeczy niemożliwych. Wizjonerzy, miłośnicy fotografii oraz widoków z wysokości.

Jego debiutancki film „Warsaw 24H timelapse” obejrzało ponad pół miliona ludzi. Za fotografię „Planeta Warszawa” otrzymał nagrodę Grand Press Photo. Lata kiedy tylko może – dronem, samolotem, śmigłowcem – czymkolwiek co wzbija się w powietrze i jest bezpieczne. Dla dobrego zdjęcia jest w stanie zrobić naprawdę dużo. Mimo to po każdej sesji będzie czuje niedosyt. Taki los perfekcjonisty.

Z wykształcenia dziennikarka, z zamiłowania fotograf oraz promotor turystyki w różnych postaciach. W 2014 roku jej fotografia „Sen o Warszawie” otrzymała tytuł Zdjęcia Roku. Mistrzyni marketingu, promocji, zawsze z głową pełną pomysłów. Pokazuje pozytywną stronę Polski – jej piękno. Organizuje, publikuje, i pilnuje, żeby każdy album dotarł do swojego adresata 🙂

Dotychczasowe albumy o Polsce wydane przez POLAND ON AIR:

Edycja kolekcjonerska dostępna jest tylko w naszym sklepie internetowym.